Jak na pohodlný nákup?

Pokud také paříte také k těm, kdo si potřebují rychle zkouknout to nejdůležitější a nepotřebují číst sáhodlouhé obchodní podmínky (ty tu samozřejmě povinně máme), tak právě pro Vás je tu těchto pár řádků.
A jsou tu vlastně i pro nás, abychom vám ukázali, jak fungujeme a co u nás najdete. Předejdeme totiž tak mnoha komunikačním šumům, které ve virtuálním světě lehce nastanou.

  1. Vybírat si můžete mezi několika dopravci. Většinou nám sváží balíky mezi 13 – 14 hodinou. Je to plus mínus. Zásilkovnu nosíme kolem 15 hodiny. Pokud vaše objednávka přijde po těchto svozech, připravuje se na následující den. Platby si můžete vybrat kartou (online) či převodem. Dobírku z důvodu velkého množství vratek neposkytujeme. V pátek bývá expedice omezená, aby se přes víkend balíčky neválely na poště. V sobotu a v neděli nepracujeme, o víkendu tedy naši reakci neočekávejte. To Vám přijde jen automatický potvrzovací email.
  2. Dopravné neúčtujeme při objednávkách nad 1199 Kč u České pošty a PPL. U Zásilkovny nad 700 Kč. Postupně rozšiřujeme síť našich partnerských prodejen, kde bude odběr našich produktů zdarma.
  3. Pro správné doručení nám prosím poskytněte nejaktuálnější, přesnou a detailní adresu s Vaším telefonním číslem. Telefonní číslo je velmi důležité pro kurýra (u nás PPL), který Vás bude informovat o přesném čase doručení. Pokud je zásilka vrácena z důvodu neplatné adresy, a budete chtít zásilku poslat následně znovu, tak už nebudeme dopravné hradit.
  4. SIBYL je privátní značka Přírodní lékárny. Nemusíte se tedy děsit, když Vám příjde balíček se štítkem Přírodní lékárny.
  5. U každého produktu je uvedena DOSTUPNOST, která vždy uvedena u produktu. Také tam může být nějaký textík, jako že NA DOTAZ či VYPRODÁNO. Objednávku klidně proveďte (pokud je tlačítko KOUPIT aktivní). Budeme ji evidovat, a jakmile zboží přijde, poinformujeme Vás, jak to s produktem vypadá.
  6. Nakupujete specifické zboží, poskytujeme Vám tedy poradenství. Není však online, proto nás prosím nekamenujte, když do hodiny neodpovíme. Někdy nad dotazem potřebujeme delší dobu přemýšlet, aby odpověď byla opravdu relevantní. Děláme, jak nejlépe dovedeme.
  7. S každou objednávkou Vám přijde potvrzovací automatický mail, kde jsou shrnuty všechny informace, které potřebujete k pohodlnému nákupu.